Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ mintak maaf .

assalamualaikum

okay , saya mintak maaf sebab kembali senyap . terima kasih sebab selama ni awak jaga saya lebih dari orang yang saya sayang . terima kasih sebab jujur bila awak dengan saya . mintak maaf sebab saya tak boleh nak lebihkan awak dari orang yang saya sayang selama ni even saya dah mencuba . maafkan saya kalau awak rasa saya terlalu memberi awak harapan selama ni . kadang kadang manusia boleh berubah bila mendapat peluang . saya akui , ramai yang telah broken heart bila berkawan rapat dengan saya . but , saya tak mintak semua ni . semuanya sebab saya tak pernah nak buka hati untuk orang lain . kadang kadang saya terfikir , kesian jugak bila saya tidak memberi peluang kepada hati . buat hati nie selalu sakit , pedih dan seumpanya . mungkin ada hikmah kenapa saya tak boleh nak lupakan si dia . dan salah satu sebab betapa susahnya saya nak lupakan si dia kerana dia terlalu baik , and we're very close with our family each other . si dia dan family saya . dan jugak saya bersama family si dia . dia banyak memberi harapan kepada saya untuk kembali kepada si dia .

mulai harini , saya akan slow slow menghilangkan diri dari mata awak . saya taknak awak mengharap lagi tetapi  itu sebenarnya yang awak nak . saya mintak maaf awak . yea , memang benar masa saya patah hati , awak lah yang memberi saya gelak tawa walaupun saya tahu semua itu indah dan akan memberi keceriaan kepada saya akan datang . mungkin tuhan kenalkan saya dengan awak supaya awak sentiasa menjadi penguat hati saya ketika saya sakit . 

ramai kawan kawan saya tanya , 

kalau one day dia datang balik , ajue akan terima dia semula ke tak ? ajue still sayang dia ?


macam ramai yang kata , easy come easy go . and yea . dia pernah muncul dalam life saya . pernah buat saya happy , pernah buat saya tersenyum sorang sorang . dia sentiasa tegur saya buat silap , dia selalu motivate saya ketika saya down . even dia tengah susah , tengah kusut . tapi dia tak pernah tunjuk susah dia depan saya . dia banyak ajar saya erti appriciate someone , appriciate erti how to make a wonderful love . erti kuat dalam hidup , erti menjaga hati orang lain . dan sebab itulah betapa susahnya saya melupakan dia . dan sebab itu jugak saya menghargai kemunculan dia dalam hidup saya . saya tidak akan lupa how saya hidup ketika saya bersama nya . 




saya pon dah buntu dengan hidup percintaan saya ini . assalamualaikum 





keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget