Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ cuti dan hujan --'

salam wbt ;)


fuhh , setelah 5 hari kat kampung , alhamdulillah semalam ajue selamat sampai rumah tepat jam 2am . ya ampunng , tuhan je tahu betapa penatnya perjalanan balik tu . mybe sebab jalan rosak . abang ajue drive pon slow . sebab tu jadi lama je perjalanan semalam . sungguh meletihkan . ajue balik semalam pon terus tidurr . pagi pagi ni pulak , result keluar . bila online nak check result , portal rasmi kolej pulak ada masalah teknikal . so , result tak dapat di check lagi --'






facebook ajue pon , ya aduhh . berhabukk . lama tak online kan ? seakarang ni pon tengah mencuci , mengemasa balik wall , wall , noti noti yan lapuk ditinggalkan tu ;)



cerita ajue di kampung pula , bila sampai malam tu mula mula ajue singgah rumah nenekanda ajue . sampai di sana , ajue bersiap settle kan diri ajue . mandi then mandi apa bagai . bila dah siap , kak eilla datang ambik ajue . dia ajak ajue lepak , tidur kat rumah dia . then pagi esok . pagi esok kitorang tak pergi mana mana . just petang tu round round kampung and then mandi pantai . ajue tak mandi pon . erghh , salah satu aktivti yang ajue paling kurang minat . mandi pantai . next , malam terus . mula mula ajue ikot kawan ajue lepak kat hayaki kopitiam . saje dah lama tak jumpa , pergi lepak sana . blablabla , balik . bila balik , ada pulak kawan sekolah ajue kat rumah ni ajak ajue lepakking . ajak makan KFC . dan ajue turut join . padahal masa tu , mata ajue sangat mengantuk . makan KFC pon tak habes . ohh wait , ajue ada pesanan untuk kawan sekolah ajue ni . 

'' sorry la bro , aku tak pandai nak cakap depan depan dengan kau . tapi , aku just boleh pesan kat sini je . akceli aku tak minat la cara kau layan aku beb . rimas kau tahu ? listen , aku bukan nak cakap la kan , kau da ada awek , buadd cara ada awek . aku tak suka kau layan aku macam tu . aku pon takdek hati kat kau . so , please . kau pon dah cakap kat aku yang kau nampak aku semakin lain bila kau ajak aku makan KFC hari tu . sebab aku tak de hati kat kau . sorry bhaih . harap kau faham . lepas ni , dah la ajak aku lepak mana mana okay ? oppss , satu lagi . kau sentiasa tanya aku sayang lagi tak bambam aku kan ? aku sendiri jawab depan kau yang aku sayang dia . haa , kat sini pon aku nak bagitahu kau , yang aku still sayang dia ;) ''

teruskan , bila dah balik tu , ajue tidur . hari seterusnya , bila ajue nak jumpa kawan kawan ajue yang lain , terus mood ajue tadek . sebab ajue takut perkara sama terjadi kat ajue . so , hari hari seterusnya jalan jalan rumah macik semua . kat rumah macik pon ada cerita . tapi kalau nak di cerita kan semua , tak muad la entry ni kan ? nak pulun semua , bukan dia . HAHA ! 

okay la , konklusinya , best jugak balik kampung . tapi , tadek kawan . tu je yang busan . 

assalamualaikum ;)



keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget