Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ aisya borhan wedding .

asslamualaikum . whooaa !

heyyaa . entry kali ni nak menceritakan betapa indah nya pasangan 2 merpati sejoli . sama padan , sama cantikk . like a princess ! whoaa . cantik sangat ! *best diorang kawen --'

suka , act ni 1st time ajue ikot kangah ajue pergi MAJLIS sebegini , katanya pacik saya ;)

meriah gila . wedding ala ENGLISH GARDEN . full with beautiful flower . so sweet :) wangi pulak tuhh . YA ALLAH . seronok betul tengok . fiza wanita hari nie jugak datang memeriahkan majlis . menjadi pengerusi malam tu , eh , jap . kenapa ajue macam skema je ni ? --'

teruskan okay . act , aisya borhan ni classmate kangah dulu . boleh kurang baek lah mereka . jap jap , aisya borhan dah kawen , tapi kangah pulak ? hurmm . dia je yang tahu jawapan itu . :)









yang sebelah tu nama dia siska eyma zaima :)

boleh tak nanti ajue nak kawen macam ni ? 
*kawen dengan anak dato' belum dapat lagi macam ni , --'

ajue tak tahu nak cerita apa lagi . okay la by

i need ur pray for my law and accounting paper :)
thanks











keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget