Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ tuhan maha ADIL !

assalamualaikum dunia blog ;)


hari yang mendung , sejuk , kelam , hari nie buadd ajue makin sunyi , senyap , pelik , dan semuanya . ajue tak tahu kenapa . mood ajue maybe terkehel dari landasan sebenar . dalam kelas petang tadi fikiran ajue melayang entah kemana . tangan menulis tanpa henti . mata memandang lecture yang tengah bebel didepan . seram sejuk badan ajue . muka dengan penuh tak bermaya sampaikan ramai classmate tegur dengan keadaan ajue hari nie . 




mungkin dalam fikiran ajue , ada something yang buadd ajue tengah terfikir . pasal pagi tadi . ajue terasa dengan kawan ajue . even ajue baru tau yang kita juga berdosa if kita terasa hati dengan orang . tapi hati kita sebagai perempuan kan sangat halus dan lembut . siapa perempuan , dia tau bagaimana . 

HARI NIE HARI YANG AJUE DISAKITI OLEH RAMAI ORANG !

ajue ada sikit pesan untuk kawan ajue . dan ajue tahu dia sedang baca entry kali ni .


assalamualaikum , awak .

          awak sihat ? makan dah ? harap awak sihat . dan saya tahu awak sedang bahagia dengan orang tersayang . hope your tomorrow journey will be better than yesterday . saya tak mampu nak berkawan dengan awak . saya tahu saya tak dapat puaskan hati awak selama ni . saya mengaku yang saya sentiasa buadd awak sakit hati .  awak jangan risau , saya tetap anggap awak kawan saya . saya bukannya berhak untuk putuskan frienship kita . saya terima apa yang awak buadd untuk saya . dan saya tahu tu bukan kehendak awak kan ? saya dah lama maafkan awak .tapi sakit saya belum hilang lagi . kepala sentiasa memikirkan hal nie . saya harap awak sentiasakan doa kan saya supaya lupakan semua nie . kita kan dah dekat nak final . tak baek bermasam muka . tak manis kan ? saya minta maaf , awak . saya hargai semua perbuatan awak buadd kat saya . saya gembira berkawan dengan awak , boleh kenal awak . saya harap kita tak gaduh lagi . kita kan dah besar panjang . boleh fikir apa yang betul , apa yang salah . kan ? okela awak . saya dah tak tahu nak taip awak . tangan saya menggeletar bila buadd entry kali nie . sambil air mata berpusu pusu keluar . sorry awak , menyusahkan awak selama nie . jaga diri awak . seronok kenal awak kawan ! assalamualaikum .







keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget