Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ tuhan , kuaadd kan saya !

0200am - 25oct2011

asslamualaikum .

hello blog . before this , banyak entry yang sedih sedih kan ajue taip . dan sama untuk kali ini . ajue tak tahu bagaimana nak bahagia kan diri ajue nie dah . sumpah ajue cakap , ajue tak kuadd langsung . ajue mindset GOD always with us ! yeah . memang , tapi kenapa tak luakk pon ? dugaan ajue YA ALLAH ! maafkan hambamu yang hina nie . ajue ada kawan kawan ajue nak naek kan ajue . tapi sekarang tak boleh ! tiada siapa siapa pon yang boleh kuadd kan ajue selain faiq dan dariNYA ! 

tangan ajue terketar ketar nak menaip . take time gila nak siapkan setiap baris ayat . sabau ajue . be tough ! kau ada kawan kawan kau . tapi ajue tadek dia ! kawan kawan kau sayangkan kau kan ? yeahh . tapi ajue perlukan kasih sayang dia ! awak , kenapa ? kenapa saya tak dapat terima semua ni ? hidup saya macam orang gila yang meronta ronta . tak tentu arah . ummy siap tegur , hidup saya tak terurus langsung . nak ambik gelas kat dapur pon salah jalan pergi keluar rumah . mamai , otak ke lain . saya tak kuadd awak , sumpah . lama kita bina dia awak , kita bersusah payah semuanya . pekakkan telinga , butakan mata . saya dah tak buadd semua tuh . YA ALLAH , tolong buktikan . tolonglah . saya tak buadd dah . 

jujur saya cakap , saya tak boleh hidup tanpa awak . saya tahu , even orang cakap apa pon , saya tetap tak boleh , tak boleh nak buadd apa apa . saya tau , saya tak penah pikir awak sakit . saya salah awak , tapi tolonglah , give me 1 more change ! kenapa susah sangat orang nak paham ? saya sayang awak je . tolonglah jangan kacau hidup kami lagi :'(

saya merayu , jangan ganggu hidup kami :( pliss 

YA ALLAH , semoga kau mendengar doaku nie .

'' tolong satukan hati kami.
Bantulah saya untuk mencintai, mengerti dan menerima dia seutuhnya.
Berikan saya kesabaran, ketekunan, dan kesungguhan untuk memenangkan hatinya.
Urapilah dia agar dia juga mencintai, mengerti dan mau menerima saya 
dengan segala kelebihan dan kekurangan saya sebagaimana saya telah Kau ciptakan.
Yakinkanlah dia bahwa saya sungguh-sungguh mencintai dan rela membagi suka dan duka saya dengan dia. ''

ya ALLAH aminn ..



iloveyou




can i have you with full of love ???





keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget