Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ credit for you .

assalamualaikum awak :)


hye awak , awak sihat ? dengar kata awak demam . makan ubat tau . sekarang musim demam . cuaca tak menentu . awak kena jaga kesihatan . final exam part 3 dah dekat . kena kuadd ! sentiasa makan ubat . nanti cepat sembuh . insyallah (:


awak . kita laen kan sekarang ? dulu pergi kelas sama sama , balik kelas sama sama . kita makan sama sama , awak abeskan makanan saya , saya abeskan makanan awak . awak teman saya gelak , saya teman awak gelak . awak suka gossip , saya suka dengar gossip . tapi sekarang ? kenapa ? awak marah saya ? saya tak selesa hidup bermasam muka dengan kawan kawan saya . hidup saya resah . evry 2nd ingatkan kenangan kita . apa kita buad , apa kita cakap , apa kita borak . setiap cerita saya , cerita awak kita bersama . ceria bersama . setiap malam saya mimpikan awak . mimpikan gelak tawa kita . saya rindu semua tu awak ! rindu awak yang dulu . rindu keceriaan awak di pagi hari . seronok ! bila saya sedih , awak yang pujuk saya , awak motivate saya . dan semuanya awak . sebab tu la orang paggil awak ummy (:


awak , saya kenal awak cemana . life awak . mybe cemana rapat saya dengan awak , ada lagi orang yang rapat dengan awak . saya harap sangat kita dapat macam dulu . bukan dengan awak shj . tapi dengan semua kawan kawan awak jugak . saya tanak semua bermasam muka . okei , kalau salah saya, saya mintak maap . saya betul betul tak tahu apa salah saya . kalau saya salah , tolonglah beritahu . hope boleh settle . saya pon tak paham keadaan sekarang . makin lama dengan kawan kawan , makin banyak dugaan kan ? 

okeilah awak . saya pon dah tak tahu nak taip apa lagi . esok pagi pagi lagi saya speaking test muet . awak jam 11 kan ? good luck awak :)

wish me luck too . saya sayang awak . kalau boleh , saya nak keadaan seperti dulu . hopefully (':

assalamualaikum , nite sweetheart !


i love you




keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget