Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ bersabar ajuuee

salam .


ya Allah sabau jea ajue ! banyak dugaan yang berlaku minggu ni ha . banyak sangat . sabau k ajue . uumy pernah pesan kan ? dugaan semua datang dari tuhan sebab sayang kan kita ! dengan lappy yang buadd hal . sakit perutt ya amat . hubby ajue yang demam terukk 
* risau gila gila kat sayang . bb ada kat b . jangan risau k sayang :(

aduhhh . lappy ni haa . satu hal ! waktu orang nak install software apa bagai , baru nak hang . gila lah ! sakit hati tahu tak ! erghh . nak cakap cemana dengan ummy pon tak tahu . takut sangat lah . yela , nanti ummy bebel cakap ajue tak pandai jaga harta benda . lepas tuh nak boleh ke baiki lappy ni , bukan ke ambik masa ? pastuh , cemana ajue nak study if tadek lappy ? buntu ! buntu ! buntu ! hurmmm . nanges dah ni . dah penat berfikir dengan perutt yang sakit ni haa . God ! HELP Me !

b , nanti tolong bb baiki lappy ni oke. kalau boleh taknak bagitahu sesiapa pon dalam rumah tuhh . nanti diorang bising kat bb. b tahu kan cemana ? hurm . tau b tau ! b baiki oke . tolong bb ey :( *

ajue dah tak tahu nak cakap . sebab lappy ni boleh katakan sebahagian dalam diri ajue . apa apa dalam lappy. pelbagai ! b , lagu , pic , semuanya ! boleh gila kalau macam ni ! , hurmmmmm . 



kalau tak disebab kan lappy ni penting , tadeknye ajue nak jadi gila macam ni . kalau lappy ni harga dia macam beli beras takpa . 50kali beli buadd semak banyak banyak pon okei . tapi masalahnya , nak tunggu botak dulu pon belum tentu dapat beli tau ! arhhhhhh . k lah . nak tidur dah . kbai !





keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget