Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ rindu setengah mati , sayang :(

dear hubby faiq ,




saya nak sangat awak dekat dengan saya


teman saya masa sunyi
teman saya masa hilang arah

berat hidup saya bila awak jauh
saya sayang awak
saya just ada awak

saya rindu setengah mati kat awak
saya nak awak tahu
saya rindu setengah mati



saya selalu mimpi awak
saya tak boleh hidup tanpa awak


untuk b , bb rindu sangat kat b . lama ohh . 5 hari tak contact b dah macam 5 tahun . balik cepat tahu ! bb tunggu b . asal b balik jumpa bb , dah cukup .


iloveyoudamnmuch 

faiq marzuki


keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget