Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ domo KUN ;)

ass . blurb! Blurb !

yezza readers J ! si comeel comeel , si hensem hensem , si cute cute . *padahal  dah tak tahu nak intro macam mane –‘ HAHA ! u’oll buadd apa tuu ? nak joinn –‘ *ayat dalam muvee hantu kak limah balik rumah lah siket . nak bagi ayat berbunga bunga . padahal tadek langsung bunga nya ==’ . ajue nak cakap ni . ajue busan sangat sangat lah . tak tahu dah nak buadd apa . haaa , tau dah . ajue nak taep pasal
 MY LOVELY DOMO KUN J

u’oll nak tau ? nak tau ? ajue dapat domo ari tuh J dah lama nak kan domo . dapat jugak akhirnyaa . whoaaaaa ! melompat kegirangan ;) tak terkata bila dapat . unty kedai tuu pon macam gelak jea bila tengok ajue pelokpelok domo tuhh ketatketat . haa ? siapa kasi domo tuhh ? siapakah gerangan nyaa ? cuba lah teka ;) wahai readersreaders ku sekalian , kalau bukan si ngongeh saya , siapa lagi la yang nak bagi saya domo tuu kan ? terima kasih , ngongeh ! kepeng sayang ngongeh J
domo comeel sangat . ajue dapat domo yang besaubesau !  malammalam pelok domo je tau. Boo kat sebelah . sekarang boo da kurang kasih sayang ajue L sabau ea boo . ajue tetap sayang boo lah . macam ajue sayang ngongeh ajue J . nak tengok domo ajue ?



nantilah ajue uplodkan . pic tak cun lah 
harap bersabau . segala kesulitan amat saya kesali --'









keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget