Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ ana raffali ??

Ass . blogger J

Hye u’oll ! pa cita ? baekbaek aja ? ajue baek aja dong seyh . *ap masalah becakap ala endoon pon kenapa ntah –‘  HAHA J okei lah . tak payah nak layan sangat lah dengan kepala ajue yang tidak seberapa betul malam nie --’ ajue bosan tak tahu nak buadd apa . pusing sana pusing sini , balik balik  blog , facebook , layan merong tercinta *winkwink ;) . tadi ajue pon tak tahu nak buadd entry apa untuk kali nie . tapi waktu dinner tadi , adeq ade tukar channel RIA , dan ada iklan ANA RAFFALI !

HAHA J berbalik kepada cerita kita yea . arituh waktu ajue kelua bandar dengan kawankawan ajue , ajue berbaju kurung . kelua semata mata petang tuu tadek kelas . nie kes busan stay kat kamsis la nie kalau nak tau . apa lagi , hang out laa . jalanjalan ecm , tibatiba ternampak SCREAM4 . grr . –‘ alamak ! macam nak tengok jea . tengok jam , eh , sempat lagi ni . then beli lah tiket muvee bagai . tapi gap nak tengok muvee tuu adalah lebih kurang sejam kot tak silap . perutt pon ngengeh . dah tau berjalan kan , waktu tu jugak lah nak makan nyee . pegi foodcoart then nak order makan . apa lagi , asyekasyek muka ajue la yang kena pegi kaunter . sampai di kaunter memesan air , tibatiba ...

Boy : abang , fresh orange 2 . milo ais 1 . twisster grape 1 . ( sambil 2 3 kali pandang ajue )


saya : ( pandang dan senyum ) *yelah , senyum itukan sedekah J


Boy : uih , saya ingatkan awak ANA RAFFALI tadi . terkejut saya . yelahakan , tibatiba ada dekat tepi saya . mauu menjerit saya satu fc nie !


Saya : aeh , biau betik ! mengarut lah . ana raffali tadek nye nak makan kat sni *senyum tersipusipu malu ;)

Boy : mana lah tahu kan ? dengan berbaju kurung nya . canteek , ayu awak . Cuma tadek guitar aje . kalau tidak , perrggh ! ANA RAFFALI kat tepi saya nie J


Saya : aeh , air da sampai . eish . maenmaen pulak kamuu kan ?

boy : okei lah sorry . tapi btol saya cakap . awak cantek  , ana raffali J


saya : eish tengok tuuh . dahdah lah . apa la awak nie
 .
boy : saya jalan dulu okei . babe , tengok aku jalan dengan siapa ? ana raffali laa J
boy’s fren : manamanaa ? fuyyo . hye ana J


saya : sekadar berlalu dan tersenyum malu –‘

Ya adoi , apa lah diorang nie . ajue bebaju kurung jea lah . boleh pulak tertukar dengan ana raffali ? jauh bezanya la . ana cantek siket . ajue cantek banyak –‘ HAHA J . just kidding ! apaapa pon , lawak . perkara yang tak boleh nak lupa .
AZURAINE  KAMARUDDIN @ ANA RAFFALI ??



ini baru betulbetul ANA RAFFALI :)



keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget