Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ page berhabukk, kesian dia.




assalamualaikum.


lama gila laa ajue dah update entry kan ? fuuhh fuuhh * meniup habukk hbauukk yang ada kat entry ni * dah gaya apa tah lama tak on blog. kesian blog. kali ni ajue baru ada mood, nak update entry baru setelah lama dah update. mybe sebab bz dengan report  * tangan kat bahu, mata ke atas* hari tu busy dengan practical, sekarang dengan report. hampehh betul kan ? alaa, akceli lama jugak ajue nak update, tapi disebabkan ternet 2hari kene barr, dah banana gila kat rumah tak dapat online. online dengan fon je. kecik cemotet :p




abie, i miss you 


okay, entry kalini ajue cuma tak menaip banyak . cuma nak update taknak bagi habukk je kat blog ni . sebab dah lama tinggal. pasal new life ajue, ajue rasa belum tiba masanya kot ajue nak bercerita. tunggu la okay ? hee, sampai masa tiba waktunya, ajue akan bercerita :)

eh, ajue rasa nak pesan sikit la kat someone yang pernah berada kat hati ajue, 

'' hey bambam muk, busy ? tipu la kan kalau saya kata saya tak rindu awak jugak kan ? like seriously, i miss you . kita still kawan kan awak ? hehe, sebab kita start dengan cara baik, kita stop pon dengan cara baik . saya mintak awak halalkan segala yang awak dah berikan  to me . makam minum, kasih sayang awak, dorongan awak. semuanya ! terima kasih tau, im appreciated it. saya tak akan pernah lupa awak. kemana saya pergi, awak tetap saya ingat :) awak dah ajar saya macam macam . segala. erti hidup , cinta , kasih sayang , keluarga , kawan kawan . terima kasihh tau awak . hee , saya pon dah lupakan semua pahit masam masin kita bersama . saya jadikan dia as our memory . indah jugak :) tapi semua tu dah berlalu kan ? kita mulakan hidup baru . hope awak tak nakal lagi , jangan banyak ngengeh tau . jaga diri tu . yang penting perut  . ingat , kalau dia sakit , makan . satu lagi , pentingkan diri juga perlu kalau kita dalam kesusahan tau . jangan la asyek pentingkan orang lain, sedangkan kita dalam susah , tau ? okay laa awak , hati hati :) "



'' saya sentiasa simpan awak sebagai kenangan terindah sebagai orang yang pernah ceriakan saya ''
















keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget