Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ tak akan ! tak akan !


assalamualaikum .

Tiada siapa boleh musnahkan hubungan kami kecuali Allah yang Maha Berkuasa sahaja.

ajue sayang dia separuh nyawa ajue . ajue salah . tak pernah nak pikir pasal dia . betul cakap dia . ajue tak pernah nak sedar apa yang ajue buaad kat dia . maybe fikiran ajue ni pendek . tak pandai nak hargai dia kan ? apa lah ajue . tengok sekarang apa jadi ? tuhan dah balas cash ! biar ajue rasa . 

awak , saya tahu awak tengah baca entry kali nie . saya tak tahu nak cakap apa . just mintak awak maapkan saya jea . yea , saya salah , awak . saya sakit . otak saya waktu tu tak tahu nak bertindak macam mana . sebab saya terlampau sayangkan awak . keadaan saya yang hilang ic waktu tuh . saya dah macam orang hilang akal . menangis sepanjang masa . dengan saya rindukan awak . sampai seharian saya ponteng kelas . sampai saya kena brainwash , kaunseling . semua nya . semuanya sebab saya sayangkan awak . awak nak tahu ? ke mana saya pergi , semuanya tanya pasal awak . dalam pikiran saya , awak seorang ! bengkak lebam mata saya datang kelas , orang pandang pelik , orang cakap cakap . saya tak kesah pon , sebab semuanya kerana awak . saya tak kesah orang nak cakap apa pon . asal awak saya punya . hanya , tuhan jea tahu bagaimana perasaan saya masa tu . awak , saya tahu awak sayang kan saya lagi . awak pon tahu kan yang saya sayang kan awak lagi ?  waktu nie , saya berusaha untuk bersabar . teruskan dengan sabar saya di bulan puasa . saya tahu nie adalah ujian daripadaNYA . saya terima seadanya . apa apa pon , saya tahu kita boleh selamatkan lagi hidup kita . kita berusaha ye awak ! boleh kan ?


jaga diri . with full of love , bb  ♥




keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget