Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ tersenyum ;)

assalamualaikum .

hello readers ! hari nie taip entry di petang hari . mana tak nya . busan . semua orang tidur . ajue je tak . rumah sunyi sangat . tak tau nak buat apa . taip entry je lah . nak bagi hilang busan --'

pernah tak u'oll rasakan ada someone yang selalu buad u'oll tersenyum ? kadangkadang u'oll rasa bahagia jea . senyum sorang sorang . haa , sengih tak tentu pasal ? nanti ada jugak orang kata u'oll gila kan ? sengih sorang sorang . tapi itulah hakikatnya . kalau dah bahagia , jatuh longkang pon boleh senyum . kan ? ajue pon selalu sangat rasa macam tuh . bahagia jea sengih sorang sorang . ni , tengah menaep entry ni pon boleh tersenyum . biasalah , kata orang . tengah bahagia . eh , betol ke ? entah . hanya ajue sorang je yang tau . 



" tak semestinya senyum itu adalah bahagia , dan tak semestinya gelak itu adalah kelakar "



betulkan ayat kat atas ? ajue pegang ayat nie . selalu ingat . dan sentiasa beringat dengan katakata ni . entry kali ni ajue buadd untuk semua orang yang pernah buad ajue tersenyum . tak kira pelakon , pelawak , kawan , rakan , karib , sahabat , family , special one in my heart . kepada semua semua lah ! terima kasih ! ajue sayang anda semua :)



tahniah ! kerana ANDA tidak pernah gagal untuk membuat ajue tersenyum ♥ !









keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget