Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ bOleh tahan --'

assalamualaikum ;)


hye u'oll pekabau ? sihat kan ? ajue sekarang kena selsema siket . harap harap esok sembuh . tak larat . lenguh lenguh badan . nak buadd semua benda pon susah . nasib cuti lagi . kalau dah start kelas , memang lebam bengkak lah jawab nya . u'oll buadd apa skrang ? ajue busann sangat . so , nak jugak bercerita pasal kisah yang sangat bingai --'

nak tahu apa ? ajue tertinggal ic masa nak tukar ic baru . yelahkan , orang dah cukup umur , dah lambat dah pon .
 begini kisahnya . ajue , abah ummy dengan cibab keluar pergi ke jabatan pendaftaran negara sebab nak tukar ic ajue . bila dah sampai , dah la ambik noem giliran dah , sampai jea giliran ajue , dia mintak ic lama ajue , ajue bukak bukak beg , cari punya cari ... baru ajue ingat , ic ajue ada atas meja . semalam kakngah pegang waktu kelua lepak dekat relax ! haduui , takut eden . buadd malu balik semula . orang tu suruh buad pengesahan hilang then bayar rm110 . mak ai , rumah ajue dari JPN tu pon tak sampai 5 minit , tak kemain ajue nak bayar 110 hengget . rela balik ambik . then , balik jelah ambik . sampai rumah , dhani tak ikot dah . ajue pergi dengan abah jea . tak payah pakai noem giliran . hebat tak ? HAHA ! terus buad , then bergambar  ! makkk aii , betapa bulaat nya ajue dalam gmbar . nak tgkk ? jap eyhh ..



muka celoreng kan ? tape . nak tunjuk muka kat ic baru je . bulattt ! tapi malang , tak berapa jelas . maaf --'


ni muka mula mula nak buadd ic . mood penuh ;)
lepas tau ic tertinggal , terus down !


sampai kat sini ajue celoteh . mengantukk ! byee 








keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget