Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

Powered By Blogger

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ terasa

salam .


dear blog , before this ada someone yang sayang ajue , jaga ajue , rapat and so on dan ajue pon sayang dia . ajue kan selalu taep pasal dia kt kau kan blog ? ajue sendiri taktahu kenapa . ajue terasa lah blog . bila sekali dia buadd ajue terasa , memang lamalah ajue nak lupakan nya . ajue mengaku memang takboleh hidup tanpa dia blog , dia pon tahu . dalam ramai ramai Hamba Allah , dia yang pernah rapat dengan ajue , dia je yang sanggup bertahan untuk ajue . dan ajue sayang dia lebih dari kawan kawan ajue yang lain . nak buadd macam mana , ajue memang takboleh tengok dia rapat dengan orang lain , tak kisah lah kawan ajue sendiri ke . ajue tak terfikir langsung untuk jadi semua tu , tapi itulah , ajue JELES ! ajue tak tahu lah kenapa ajue boleh jadi macam ni . bila kawan ajue sendiri yang cakap dengan dia pon ajue rasa macam nak baling je kasut kat muka kawan ajue tuh --' ajue tak mintak semua ni . seriously ! ajue dah try untuk tolak jauh jauh perkara macam nie , tapi takboleh ! awak special sangat asal ni wey ? kenapalah jadi macam ni ? erggh , jangan lah buadd saya kecewa macam dulu . sakit tau . sakit sangat ! saya diam je apa yang jadi . sebab saya takut dengan awak . takut awak marah saya lagi . dan saya tau awak baik sangat dengan ramai kawan perempuan . tolonglah ! saya dah tak buad lagi . jangan buad saya sakit lagi okei ! saya mintak maaf ;(








keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget