Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ LoL --'

ass ;)




jeng jeng ! apahal ? belum apa apa hal dah jeng jeng . sah dah sewel --' yess , dengan ini ajue mengesahkan ajue mati akal setelah broadband dah kene bar . huahuahua . taak bayar lagi . sabaq sat , nanti ceq pi bayaq dulu na . huhu --'


since takde internet hari tu , maka rajin pulak ajue nak hang kan . kalau tak duduk je kat rumah . dulu sampai ummy penah cakap , '' awak ni hidup dengan internet je kan '' . haha memang pon . okei apa duduk rumah . tak kacau orang bluekk ! ohh , berbalik kepada enrty kali ni , ajue suka keluar bersama kakak ajue . kalau sehari tak kelua , jadi lah gambarajah yang tertera . HAHA ! --'

camwhore lah sampai tak makan pon , asalkan bahagia ;) dan ringan tulang jugak ajue untuk mengemas bilik ! ( and lps beberapa hari , sepah balik bilik ) heheh ;D

act , nak cerita banyak benda , dan bayak jugak benda yang menyakitkan hati . sedih tu sedih laa kan . tapi wa ni dapat tahan je la broo ! so ? i'm stonger than ever babe ! ;D

nampaknya ajue kena belajar bersungguh sungguh untuk mencapai kejayaan lah ! sekian untuk bebelan hari ini . ok by ;)







keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget