Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ hikayat merong mahawangsa ;)

ass . visitors J


apa kabar orang kampung , lama sudah tak berjumpa . minta minta semuanya di dalam sehat sejahtera . lalalalalllaaa* . apa masalah ajue ni ? menyanyi pulak malam malam buta nie --' okei okei dah dah merepek . stop ajue , stop it ! 



nampak ? nampak ? tengok , tengok ! nie dia HIKAYAT MERONG MAHAWANGSA yang ajue TIDAK TENGOK LAGI ! --' oohh , bapak lama ditelan zaman dah muvee nie , tapi betapa kuno nye ajue . tak tengok lagi cerita ni ? ya adoi cik ajue , apa nak jadi hang ni ? HAHA !

 act , waktu muvee nie kelua kat panggung , ajue pergi pd . tak sempat nak j0in my BFF tengok cerita nie . diorang cakap best best best ! ajue tak tengok lagi . sedey kan ? kan ? nak tunggu download ? jangan harap lah ajue nak download . pandai copy yang orang adalah ! --' tapi tapi tapi ajue tengah menunggu bambam ajue balik . sebab dia sudah ada muvee nie katanyaJ  ♥ ! tak sabar ajue menunggu merong ajue pulang . rindu bangat seyh sama dia . apa apa pon , ajue kena lah menunggu ketibaan merong ajue pulang untuk menuntuun hikayat ini . tak sabar , yeaah !! 



keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget