Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ bingai ohh ! --'

ass u'oll . ;)

argggggggggggggh ! 
malu malu malu malu . ngoi ngoi la --' padahal benda kecik jea . tapi rasa macam nak pecah muka malu . kakngah lah nie . kuang asam betol . memalukan ajue betul . dah lah kompidoon jea tadi . last last merah muka ajue . tumbok kang ! --'

u'oll nak tahu cerita tak ? eh eh , mestilah nak tahu kan ? u'oll visit entry entry ajue , mesti lah nak baca apa yang ajue taip kan ? haa , kali nie . ajue dimalukan --' huh ! tolonglah . macam nie cerita dia . pada suatu di malam hari , kakngah ajak ajue pergi isi minyak kereta dia . *padahal nak round round bandar --' . kakangah pon merempit lah dengan bibba dia kan . sampai di shell , 

kisah 1

kakngah : ajue , pegi bayarkan lah . sebab ni dah ada pekerja dia tolong isikan . 20 ea . nah ! ambik duwet singget singget ni 10 keping . bayar jea . banyak sangat dah .

saya : erm okei ! *turun bibba , muka kompidoon nak pergi bayar kat kaunter lah ni kan ? sambil cekau duwet dalam poket , nak menopup .
saya : bang , 20 ey . topup skali . 

a man : topup tader la adeq . * sambil mengira duwet singget berkeping keping tadi . aeh , tak cukup singget lah adeq ?

saya : haa ? yea ? nak ambik yang ni lah . * hulur 10hingget duwet yang ajue nk menopup tadi . tiba tiba datang orang ni haa , akak duwett jatuh . ohh yea . tenks ! *dalam hati , patut lah tak cukup . hampeh --'



rujukan daripada google 


kisah 2 

waktu pergi 7e nak topup tuh , budak perempuan yang jaga 7e tuu . ajue mntak lah nak topup celcom 10 satu , celcom 5 satu , maxis 5 satu . tapi dia bengap ! 5 kali ajue ulang . dah lah satu satu kena sebut . nak jadi casher sangat --' 
ajue bawak duwet asing asing . kakngah bagi ajue 50 sekeping nak bayar celcom 10 dia  . ajue guna duwet singget berkeping keping tadi nak bayar maxis dengan celcom ajue . kiranya bayar asing lah . paham kan ? 
*sorry ajue keling siket --'*

tapi , budak tu lagi keling daripada ajue . boleh pulak dia nak bagi ajue duwet singget singget lagi banyak . dia ingat ajue nak duwet singget singget . orang dah cakap nak tukar . bengap lagi --'
hampeh punya olllaaaang . ajue pon , ambik duwet baki , dan blaa . dah la topup dia tinggal jea . ajue pon pakai ambik jea . lantak pi hang lah ! ada aku kesah . bingai betul buadd kerja . tapi bila teringat balik , lawak betol budak tadi --'

yang bingai tetap bingai --'
hangen ajue !






keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget