Dont tell me who is HOT because i dont ever care . Thank you because be a good readers , and enjoy your reading pretty handsome ♥ !

good Followers ♥ !

thumbs up ?

♥ laluan PUAKA !

ass .

HAHA . bila dah stay kat rumah , dah nak gemukk kan diri kat rumah , mesti busan jugak kan ? haa , apa lagi , hangout lah . tuntun wayang , tak wayang , boling . tuhh jea kerja ajue bila ada kat rumah --'

kali nie ajue tengok filem karak , laluan puaka . sebuah filem yang di terbitkan oleh 3 orang adik beradik KRU . best . takut siall . awal awal lagi dah ajue tutup muka . menjerit apa bagai . ya adoi , seram kott . u'oll patut pergi tengok . filem nie antara muvee melayu yang best ajue penah tengok selain khurafat . 

jalan cerita nie ada menceritakan tentang volkswagen kuning . haaa , kata orang volkswagen kuning yang ada dalam laluan karak itu wujud ! hoiii , meremang bulu roma ajue oii . apa apa pon , u'oll patut menuntun filem arahan KRU nie . memang terbaek !




teman setuntun : ecah . tenks yawww !







keep it REAL ! tulis blog pakai ♥

No comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget